آیا ریلز در اینستاگرام همیشگی خواهد بود؟

حتماً شما هم متوجه این موضوع شده‌اید که بسیاری از افراد معروف در اینستاگرام به جای پست‌های عادی به استفاده از ریلز روی آورده‌اند. اما دلیل استفاده از ریلز به صورت گسترده چیست؟ ریلزها به صورت تمام صفحه به نمایش در می‌آیند، پس فضای بیشتری در اختیار تولیدکنندگان محتوا است. در ضمن، ریلزها خیلی راحت‌تر به اکسپلور می‌روند و وقتی ریلز شما وارد اکسپلور شود، اینستاگرام با یک نوتیفیکیشن، شما را از این موضوع آگاه می‌سازد.

چرا من نمی توانم ریلز بگذارم؟

حتماً شما هم با دیدن ریلزهای جذاب، مشتاق شدید که در حساب کاربری خودتان هم ریلز بگذارید، اما قابلیت انتشار ریلز را ندارید. بسیاری معتقدند که اینستاگرام به دلیل تحریم‌های بین‌المللی این اجازه را به حساب‌های کابری با IP ایران نمی‌دهد. اما این حرف اصلاً درست نیست! اینستاگرام ایران را تحریم نکرده است! اگر اینستاگرام ایران را تحریم کرده بود، زمان افتتاح حساب کاربری جدید، به شماره‌های ایرانی کد تایید نمی‌فرستاد! اگر دقت کرده باشید، در ریلزهای اینستاگرام از آهنگ‌های اورجینال استفاده می‌شود، و دقیقاً بحث همینجاست!

سخنگوی اینستاگرام سه روز پیش در یک رشته استوری در این مورد صحبت کرد و گفت: دلیل اینکه کاربران خیلی از کشورها نمی‌توانند از ریلز استفاده کنند، تحریم نیست! مشکلات کپی رایت مانع انجام این کار شده است. او در ادامه گفت: ما در حال مذاکره با آرتیست‌ها در کشورهای مختلف هستیم تا بتوانیم با آن‌ها به یک توافق برسیم، پس اگر ریلز در کشور شما در دسترس نیست، نگران نباشید. ما به زودی به کشور شما هم خواهیم آمد!

نکته: اگر برای استفاده از ریلز خیلی عجله دارید، می‌توانید با روشن کردن وی پی ان وارد اینستاگرام شوید، آن زمان قابلیت ریلز برای شما قابل مشاهده خواهد بود. البته این روش یک راه موقت است تا زمانی که ایرانی‌ها نیز بتوانند از این قابلیت به صورت قانونی استفاده کنند، شما می‌توانید با استفاده از وی پی ان در اینستاگرام ریلز منتشر کنید.

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ