اضافه شدن فیلتر نتایج ترجمه شده به  search appearanceسرچ کنسول گوگل

گوگل در روز 13 می 2022، 23 اردیبهشت 1401 یک فیلتر جدید به نام search appearance به سرچ کنسول گوگل اضافه کرده است. نام این فیلتر جدید “Translated Results” است که به معنای “نتایج ترجمه شده” است. وظیفه این بخش این است که به ادمین‌های سایت‌ها بگوید که چند نفر از محتوای آن‌ها به صورت ترجمه شده بازدید کرده‌اند.

حتماً برای شما هم پیش آمده است که وارد یک سایتی شوید که زبان محتوای آن سایت عربی، هندی و یا زبان‌های دیگر باشد. در این زمان شما از گزینه “translate this page” استفاده می‌کنید تا محتوای آن صفحه به زبان انگلیسی به نمایش در بیاید. این ویژگی جدید وظیفه دارد تا به شما اطلاع بدهد که چند نفر با متن ترجمه شده شما تعامل داشته‌اند. البته این قابلیت دیگر فقط برای زبان انگلیسی نیست.

این آپدیت جدید یعنی فیلتر نتایج ترجمه شده فعلاً برای افرادی که در کشورهای هند، اندونزی، کارناتاکا و دیگر کشورهایی که به زبان هندی سخن می‌گویند قابل استفاده است.

چگونه به این فیلتر دسترسی پیدا کنیم؟

برای دسترسی به این فیلتر، ابتدا وارد حساب سرچ کنسول سایت خودتان شوید و روی گزینه Performance report کلیک کنید. بعد از آن فیلتر جدید Search appearance را باز کنید و گزینه translated results را باز کنید. به تصاویر زیر دقت کنید!

Performance Report
Translated Result

منبع خبر

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ