Google به‌ روزرسانی محتوای مفید دسامبر ۲۰۲۲ را منتشر می‌کند

گوگل تأیید کرده که یک به روزرسانی محتوای مفید دیگر در حال انتشار در نتایج جستجو است. این آپدیت محتوای مفید دسامبر 2022 از 5 دسامبر آغاز شد و تکمیل آن تا دو هفته طول خواهد کشید.

اکانت رسمی گوگل در توییتر نوشت:

«به‌روزرسانی محتوای مفید دسامبر 2022 در 5 دسامبر منتشر شد. حدود دو هفته طول می‌کشد تا به طور کامل عرضه شود و این آپدیت دسته بندی سایت‌ها در نتایج جستجو را بهبود می‌بخشد و در سراسر محتوا در همه زبان‌ها کار می‌کند. صفحه راهنمای ما بیشتر توضیح می‌دهد.»

الگوریتم محتوای مفید یا Helpful content در آگوست 2022 منتشر شد!

طبق اصطلاحات جدید گوگل، «سیستم» رتبه‌بندی به تقویت الگوریتم گوگل اشاره دارد که دائماً در پس‌زمینه اجرا می‌شود. یک الگوریتم “به روز رسانی” به بهبود سیستم‌های رتبه بندی مربوط می‌شود. سیستم محتوای مفید گوگل برای قدردانی از صفحات وب باکیفیت ایجاد شده است. هدف آن ارتقای محتوایی است که ارزش منحصربه‌فردی به وب اضافه می‌کند.

این به‌روزرسانی برای سیستم محتوای مفید، علاوه بر گسترش به همه زبان‌ها، به طور بالقوه می‌تواند سیگنال‌های جدید یا تنظیمات سیگنال‌های قبلی را نیز شامل شود. گوگل جزئیات خاصی در مورد به روز رسانی سیستم‌های رتبه بندی ارائه نکرده است.

با هر به روز رسانی الگوریتم فرصتی برای بازیابی از آخرین الگوریتم وجود دارد. اگر سیستم محتوای مفید گوگل در ماه آگوست به وب‌سایت شما وارد شد، و شما کارهایی برای بهبود سایت خود انجام داده‌اید، ممکن است با به‌روزرسانی دسامبر شاهد افزایش رتبه‌بندی باشید.

از طرف دیگر، با آپدیت محتوای مفید ممکن است اثرات نامطلوب نیز در سایت‌ها داشته باشد. اگر از ماه آگوست، تأثیر مثبت یا منفی‌ای را تجربه کرده‌اید، ممکن است با به‌روزرسانی دسامبر تغییر کند.

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ