ربات های گوگل فقط 15 مگابایت اول هر صفحه را بررسی و ایندکس می کنند!

گوگل بخش help document خود را آپدیت کرده است و در این آپدیت، اعلام کرده است که crawlers یا همان ربات‌های خزنده‌ گوگل فقط 15 مگابایت ابتدایی هر صفحه را بررسی و ایندکس می‌کنند. پس اگر می‌خواهید مطمئن شوید که ربات‌های گوگل صفحه شما را به درستی بررسی می‌کنند، محتوایی که اولویت بالاتری برای شما دارد، حتماً در 15 مگابایت اول هر صفحه قرار دهید.

متن خبری گوگل:

ربات‌های گوگل فقط 15 مگابایت اول هر صفحه در فایل HTML را بررسی می‌کنند. بعد از بررسی 15 مگابایت اولیه هر صفحه، ربات‌های گوگل بررسی کردن صفحه را متوقف کرده و فقط بخش‌های کراول شده را برای ارزیابی صفحه استفاده می‌کند.

اهمیت این خبر برای سئو

احتمالاً شما هم اهمیت این موضوع را درک کرده‌اید، ولی همچنان یک سوال در ذهن خود دارید که برای اینکه این آپدیت به روند سایت صدمه نزند، چه کاری باید انجام داد. مطمئناً شما هم می‌خواهید که سایز صفحات خود را هم برای کاربران و هم ربات‌ها پایین نگه دارید.

خبر خوب این است که خود گوگل به وضوح بیان کرده است که چه مقداری از هر صفحه توسط ربات‌ها بررسی خواهند شد. یک راه خوب برای اینکه بفهمید کدام بخش‌ها از هر صفحه توسط ربات‌ها بررسی می‌شوند، URL صفحه مدنظر را در سرچ کنسول قرار دهید تا کاملاً متوجه این موضوع شوید.

منبع خبر

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ