گوگل در حال آزمایش ویژگی جدید “جستجو در ویدیو”

گوگل در حال آزمایش توانایی جستجوی کلمات گفتاری در یک ویدیو از طریق ویژگی جدید «جستجو در ویدیو» است. این به طور رسمی در هند در حال اجرای آزمایشی است، اما برخی نیز شاهد آزمایش این ویژگی در ایالات متحده هستند.

گوگل این خبر را در وبلاگ Google India منتشر کرد و نوشت: «علاوه بر تصاویر، ویدیوها نیز منبع غنی اطلاعات تصویری هستند، اما پیدا کردن چیزی که در یک کلیپ طولانی قرار داده شده است، اغلب سخت است. برای مثال، شاید در حال تماشای یک ویدیوی طولانی در مورد آگرا هستید و کنجکاو هستید که آیا این ویدیو Fatehpur Sikri را نیز پوشش می‌دهد. با ویژگی جدیدی که در حال اجرای آزمایشی هستیم، اکنون می‌توانید هر چیزی را که در یک ویدیو ذکر شده است، مستقیماً جستجو کنید. به سادگی یک عبارت جستجو را با استفاده از ویژگی «جستجو در ویدیو» وارد کنید و به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستید بیابید.

در همین راستا، Grenn Gabe یکی از ستون‌های اصلی Searchenginland.com در توییتی تجربه خودش از این ویژگی آزمایشی را بازگو کرده است.

متن توییت: قابلیت جدید “جستجو در ویدیو” در ایالات متحده نیز به صورت آزمایشی اجرا شده است. من دیروز چند بار از آن استفاده کردم. مراقب این موضوع باشید، زیرا این فناوری به شما امکان می‌دهد چیزهای بسیار خاصی را در ویدیو پیدا کنید و به آن نقطه بروید. این کار می‌تواند در چند بعد بسیار مفید باشد.

با کلیک بر روی لینک زیر، می‌توانید نحوه کار کردن این عملکرد آشنا شوید.

https://twitter.com/rustybrick/status/1605181471307599873

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ