گوگل طراحی به روز شده جستجوی دسکتاپ را معرفی می کند

نتایج جستجوی دسکتاپ گوگل اکنون فاویکون‌ها (Favicons) و نام‌های سایت را نمایش می‌دهد و شناسایی وب‌سایت‌های فهرست‌شده در نتایج جستجو و تبلیغات را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

مهم‌ترین تغییرات:

  1. برای اینکه آنها را از نظر بصری متمایز کند، گوگل نتایج جستجوی دسکتاپ خود را با فاویکون‌ها و نام سایت‌ها به روز می‌کند.
  2. برچسب‌گذاری واضح تبلیغات نمایش داده می‌شود تا آنها را از نتایج جستجوی ارگانیک متمایز کند.
  3. افزودن داده‌های منسجم می‌تواند به بهبود دقت نام سایت نمایش داده شده برای یک صفحه کمک کند.

چه چیزی در حال تغییر است؟

طراحی به روز شده شامل فاویکون‌ها و نام‌های سایت در نتایج جستجوی دسکتاپ گوگل می‌شود، مشابه طرحی که در ماه اکتبر برای جستجوی موبایل ارائه شد.

این تغییر بخشی از تلاش‌های مداوم Google برای بهبود تجربه کاربری (UX) از طریق متمایز کردن بیشتر نتایج جستجو و تبلیغات از نظر بصری است.

فاویکون ها و نام های سایت

افزودن نام سایت به نتایج جستجو در دسکتاپ، کاربران را قادر می‌سازد تا وب سایت مرتبط با هر پیوند صفحه وب را شناسایی کنند. گوگل همچنین اندازه و شکل فاویکون‌هایی که در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند را تنظیم می‌کند تا آنها بیشتر دیده شوند. این تغییرات برای تبلیغات جستجو نیز اعمال می‌شود و وضوح و شفافیت بیشتر تبلیغ‌کننده را فراهم می‌کند.

به عکس زیر توجه کنید:

نحوه ارائه نام سایت به گوگل

گوگل به طور خودکار نام سایت را در نتایج جستجو با در نظر گرفتن محتوای سایت و ارجاعاتی که به آن به صورت آنلاین نشان داده می‌شود، ایجاد می‌کند. اگرچه تغییر دستی نام سایت برای هر سایت غیرممکن است، شما می‌توانید دقت نام نمایش داده شده برای سایت خود را با افزودن داده های ساختار یافته وب سایت بهبود بخشید.

توجه به این نکته مهم است که نام سایت با پیوندهای عنوان هر صفحه متفاوت است، که برای هر URL منحصر به فرد است. گوگل از نام سایت برای ارائه دقیق ترین نمایش منبع هر نتیجه استفاده می‌کند.

منبع خبر

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ