آپدیت هسته ای سپتامبر 2022 گوگل منتشر شد

گوگل دو روز پیش، از آپدیت هسته‌ای جدید خود که با نام آپدیت هسته ای سپتامبر 2022 گوگل شناخته می‌شود خبر داد. راه اندازی کامل این آپدیت، حدود دو هفته طول می‌کشد. چند وقت پیش خبر از اضافه شدن الگوریتم Helpful content دادیم، آپدیت هسته ای سپتامبر 2022 گوگل به صورت کامل از الگوریتم “محتوای مفید” حمایت خواهد کرد.

این دومین آپدیت هسته‌ای در سال 2022 است. پیش از این، گوگل آپدیت هسته ای می را منتشر کرده بود.

بیانیه گوگل: گوگل این بیانیه را در حساب توییتری خود منتشر کرد. متن بیانیه به این صورت است:

ما امروز (12 سپتامبر) آپدیت هسته ای سپتامبر 2022 را منتشر می‌کنیم. وقتی آپدیت هسته‌ ای به صورت کامل اجرا شد، ما تاریخچه انتشار رتبه بندی را آپدیت خواهیم کرد.

در صورت ضربه خوردن سایت به خاطر آپدیت هسته ای باید چه کاری انجام دهید؟

گوگل هر سال تقریباً 3 آپدیت هسته‌ای منتشر می‌کند و بعد از راه اندازی کامل این آپدیت‌ها بسیاری از سایت‌ها تغییرات زیادی را در وضعیت وب سایت خود مشاهده می‌کنند. گاهی این تغییرات مثبت هستند و گاهی نیز بعضی از سایت‌ها رتبه‌های خود را از دست می‌دهند.

گوگل به سایت‌هایی که از آپدیت‌های هسته‌ای متضرر شده‌اند پیشنهادهای خاصی نداده است، اما تنها نکته مشخص این است که هیچ عمل مشخصی برای خنثی کردن تاثیرات منفی از آپدیت هسته‌ای وجود ندارد. در برخی از شرایط، حتی تاثیرات منفی ناشی از آپدیت‌ها اصلاً سیگنال منفی را از صفحات شما به کرالرها نمی‌دهد!

البته گوگل به چند سوال اساسی در مورد این تاثیرات منفی جواب داده است. سوال هایی که در صورت ضربه خوردن سایت باید در نظر داشته باشید، برای مطالعه می‌توانید روی لینک کلید کنید.

منبع خبر

admin

admin

1 Comment

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ