آپدیت 19.10 افزونه Yoast SEO

افزونه Yoast SEO باگ‌های گذشته را رفع کرده، آیا باید پلاگین Yoast را آپدیت کنیم یا نه؟

نسخه رایگان پلاگین Yoast به نسخه 19.10 آپدیت شد و نسخه پرمیوم این پلاگین هم به نسخه 19.5 آپدیت شد. در این خبر مهم‌ترین تغییرات را مرور می‌کنیم.

سازگاری WooCommerce 7.1 

آپدیت اخیر WooCommerce برای هر دو گروه استفاده کننده از این پلاگین چه به صورت رایگان و چه به صورت پرمیوم مزایایی را داشته است. در آپدیت 7.1 پیشرفت‌های مهمی از قبیل بالا رفتن کارایی ذخیره سازی سفارشی محتوا و محصولات در سایت!

ذخیره‌سازی سفارش با عملکرد بالا تغییراتی را در پایگاه داده ایجاد می‌کند، بنابراین فعال‌سازی این ویژگی جدید در حال حاضر اختیاری است تا به توسعه‌دهندگان پلاگین فرصت داده شود تا با ویژگی جدید آشنا شوند.

توضیح در مورد WooCommerce

پس از انتشار اولین محصول در سایت، ویژگی (HPOS ذخیره سازی سفارش با عملکرد بالا) همچنان به صورت انتخابی ادامه می‌یابد و ما به توسعه‌دهندگان کمک می‌کنیم تا پلاگین‌های خود را با HPOS سازگار کنند، از نزدیک بر تعداد افزونه‌های سازگار و تعداد فروشگاه‌هایی که فعالانه این ویژگی را آزمایش می‌کنند نظارت کنیم.

آپدیت 19.10 پلاگین Yoast یک باگ جدی را برطرف می‌کند

در نسخه فعلی پلاگین Yoast، یک باگ بسیار جدی وجود دارد که می‌تواند خرابی وبسایت را به ارمغان بیاورد. این باگ در ترکیب “Classic editor” و پلاگین‌های موجود برای متاباکس رخ می‌دهد.

پلاگین‌های متاباکس به صورت اتوماتیک برای محتوای شما توضیحات متا و تگ‌های متا انتخاب می‌کنند و در ترکیب با Classic editor ارور و خطاهای جدی‌ای رخ می‌دهد. این باگ در نسخه 19.10 رفع شده است.

سازگاری وردپرس نسخه 6.1

نسخه 19.10 بیش از ده‌ها هوک را که برای افزودن محتوای سفارشی به صفحات تنظیمات Yoast SEO استفاده می‌شود، منسوخ کرده است.

در نهایت، Yoast SEO سازگاری کامل با وردپرس 6.1 تازه منتشر شده با نام رمز Misha را ارائه می‌دهد.

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ