اضافه شدن اطلاعات گوگل سرچ کنسول به نتایج جستجوی گوگل

اگر شما صاحب یک سایت هستید، احتمالاً از 2 فوریه 2022 یا 13 بهمن 1400 تغییراتی را در صفحه نتایج جستجوی گوگل، هنگام جستوی کلمات کلیدی سایت خودتان، تجربه کرده‌اید. چند روز پیش بود که گوگل در حساب توئیتر خود اعلام کرد: “ما با خوشحالی به اطلاع شما می‌رسانیم که از امروز گزارش سرچ کنسول به نتایج جستجوی گوگل اضافه خواهد شد.”

البته همه امکان رویت این اطلاعات را ندارند. این اطلاعات فقط برای افرادی به نمایش درمی‌آید که ادمین سایت باشند و اکانت آن‌ها توسط گوگل تایید شده باشد. در این صورت اگر آدرس سایت خود یا کلمات کلیدی سایتشان را سرچ کنند، به راحتی می‌توانند این اطلاعات را مشاهده کنند.

این اطلاعات و ویژگی‌های دامنه در قالب یک عکس فوری در صفحه نتایج جستجو برای صاحبان سایت‌ها به نمایش می‌گذارد.

این عکس فوری کجا قرار می‌گیرد؟

وقتی شما آدرس یا کلمات کلیدی سایت خود را سرچ کنید، علاوه بر دیدن گزارش گوگل سرچ کنسول سایت خود در نتایج جستجو، یک عکس از اطلاعات دامنه سایت خود خواهید دید. البته برای دیدن این اطلاعات باید از اکانتی که به سایتتان متصل است و توسط گوگل تایید شده است، استفاده کنید. عکس زیر یک نمونه از همین عکس‌های فوری است که فقط به ادمین سایت نشان داده می‌شود.

هدف از قرار دادن این عکس فوری چیست؟

هدف از قرار دادن این قابلیت برای صاحبان سایت‌ها، اطلاع‌رسانی لحظه‌ای درباره وضعیت و روند سایتشان است. ممکن است بسیاری از افرادی که سایت دارند، وقت چک کردن سرچ کنسول سایتشان را نداشته باشند. با این عکس آن‌ها یک سری اطلاعات کلی در مورد روند سایتشان دریافت می‌کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به سرچ کنسول سایت مراجعه می‌کنند.

منبع خبر

admin

admin

0 Comments

Trackbacks/Pingbacks

  1. اضافه شدن فیلتر نتایج ترجمه شده به  search appearanceسرچ کنسول گوگل - وبلاگ توسکاوب - […] 13 می 2022، 23 اردیبهشت 1401 یک فیلتر جدید به نام search appearance به سرچ کنسول گوگل اضافه کرده…
  2. بازگشت قابلیت Validate fix به سرچ کنسول - وبلاگ توسکاوب - […] نمی‌توانید اعتبار سنجی جدید صادر کنید.” اما حالا این قابلیت دوباره به سرچ کنسول اضافه شده است. در تصویر…

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ