اینستاگرام می‌ خواهد ارزش هشتگ ها را بالاتر ببرد

اینستاگرام که یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فضای مجازی است، اخیراً اعلام کرده که قصد دارد تغییراتی را ایجاد کند که ارزش هشتگ‌ها در زیر پست‌ها افزایش پیدا کند. بسیاری از کاربران معتقدند که هشتگ‌هایی که برای پست‌های خود قرار می‌دهند، تاثیر زیادی در بالا بردن نرخ تعامل و ویو پست‌هایشان ندارد.

این تغییرات در صفحه جستجوی اینستاگرام به این صورت خواهد بود که بخش recent از آن صفحه حذف می‌شود و محتوای صفحه recent با صفحه top ادغام می‌شود. قبلاً وقتی عبارتی را با هشتگ سرچ می‌کردید، صفحه top یک صفحه جدا بود که بهترین پست‌ها با هشتگ عبارت سرچ شده را نشان می‌داد. و صفحه recent پست‌هایی که به تازگی با همان هشتگ منتشر شده بودند را برای کاربران به نمایش درمی‌آورد.

چرا این بخش برای سئو اهمیت دارد؟

به طور کلی داشتن یا نداشتن حساب کاربری در فضای مجازی به صورت مستقیم روی سئوی سایت شما تاثیر نمی‌گذارد. فعالیت مداوم و مستمر در فضای مجازی باعث می‌شود که کاربران فضای مجازی با برند شما آشنا شوند و حتی در مورد برند شما صحبت کنند. آن‌ها با صحبت کردن و پست گذاشتن در مورد برند شما، کار برند منشن انجام می‌دهند که در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

پس اگر شما هم جزء افرادی هستید که به دلیل عدم دریافت بازخورد مناسب دیگر در پست‌های خود از هشتگ استفاده نمی‌کنید، بهتر است در مورد استفاده از هشتگ‌ها تجدید نظر کنید تا بتوانید از قابلیت‌های آپدیت جدید اینستاگرام بهره‌مند شوید. زیرا با جذب فالوور بیشتر، می‌توانید افراد بیشتری را به سایت خود بکشانید و فروش خود را افزایش دهید.

منبع خبر

admin

admin

0 Comments

Trackbacks/Pingbacks

  1. آیا ریلز در اینستاگرام همیشگی خواهد بود؟ - وبلاگ توسکاوب - […] هم متوجه این موضوع شده‌اید که بسیاری از افراد معروف در اینستاگرام به جای پست‌های عادی به استفاده از…

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ