توییتر تگ نوفالو را از لینک ها حذف کرد

بله، درست خواندید. توییتر ویژگی نوفالو را برداشت. حالا این به چه معنی است؟ یعنی همه لینک‌هایی که از این به بعد توی توییت‌ها قرار می دهید دوفالو هستند.

فعلاً معلوم نیست که این اتفاق و تغییر ناگهانی، از پیش برنامه‌ریزی شده و کاملاً عمدی بوده یا فقط یه باگِ ساده‌ست، اما هر چیزی که هست خیلی از سوال‌ها را برای کارشناسان سئو و مارکترها به وجود آورده است.

این خبر از کجا شروع شد؟

روز 10 ژوئن 2022، کریس سیلور اسمیت، یکی از بهترین کارشناس‌های سئو در دنیا، از طریق توییتی این خبر را منتشر کرد. طبق گفته‌های کریس، از روزی که این تغییر اتفاق افتاده است، تقریباً دو یا سه هفته میگذرد!

کریس در ادامه گفت: به نظر می‌آید که توییتر دیگر از ویژگی نوفالو (rel=”nofollow”) استفاده نمی‌کند و این باعث میشود تمام لینک‌ها در تمامی صفحات دوفالو باشند.

آیا لینک‌ های فالو تاثیری هم دارند؟

خب، همه ما می‌دانیم که هر جایی هر لینکی برای سایت ما ساخته شود، تاثیرات مثبت یا منفی برای ما خواهد داشت. حالا مسئله این است که آیا این لینک‌های فالو در توییتر برای صفحات وبسایت ما فایده‌ای هم دارند یا خیر؟

بسیار سخت است که بفهمیم موتورهای جستجو مثل گوگل، بینگ یا هر موتور جستجوی دیگری چه رفتاری در مقابل این لینک‌ها خواهند داشت. البته رفتار گوگل در این زمینه را می‌توان حدس زد. گوگل معمولاً با لینک‌هایی که در فضای مجازی وجود دارند، حتی اگر دوفالو باشند، مثل لینک نوفالو رفتار می‌کند.

آیا این تغییر دائمی خواهد بود؟

احتمالاً این تغییر دائمی نخواهد بود و ممکن است توییتر این تغییر را به حالت قبل برگرداند.

اما فعلاً باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

منبع خبر

admin

admin

0 Comments

Trackbacks/Pingbacks

  1. توییتر ویژگی نوفالو را دوباره به لینک ها اضافه کرد - وبلاگ توسکاوب - […] هفته پیش، یک خبر عجیب از توییتر منتشر شد. توییتر تگ نوفالو را از لینک‌ های خود پاک می‌کند،…

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ