اضافه شدن قابلیت جدید Content Ideas به سرچ کنسول؟

به تازگی در سرچ کنسول بعضی از سایت‌ها قابلیت جدید Content Ideas اضافه شده است. این بخش شباهت زیادی به قابلیت Google Question Hub دارد. همانطور که از نام این بخش جدید مشخص است، وظیفه Content Ideas پیشنهاد دادن موضوعات جدید به صاحب سایت است!

نکته: این قابلیت فعلاً به عنوان قابلیت آزمایشی در بعضی از سرچ کنسول‌ها فعال شده است، پس اگر هنوز شما در سرچ کنسول خود این قابلیت را ندارید، سرچ کنسول سایت شما به مشکلی بر نخورده است!

Google Question Hub چیست؟

GQB که در فارسی به آن مرکز سوالات گوگل گفته می‌شود، یک ابزاری است که سوالات پرتکراری که برای آن‌ها جواب مناسبی وجود ندارد را در اختیار کارشناسان سئو و بلاگرها می‌گذارد تا آن‌ها با استفاده از این اطلاعات (که توسط خود گوگل منتشر شده است) محتوای غنی آماده کنند!

چرا اضافه شدن Content Ideas مهم است؟

این قابلیت از دو جهت برای صاحبین سایت‌ها و کارشناسان سئو حائض اهمیت است. اول، مطلع شدن از گپ‌های موجود در سایت یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های کارشناس سئو است. این قابلیت جدید که فعلاً در مرحله آزمایش است می‌تواند کمک بزرگی برای پیدا کردن این گپ‌ها باشد! دوم اینکه وقتی شما این گپ‌ها را شناسایی کنید، به این معنی است که محتوا و مقالات قوی و غنی زیادی در گوگل برای این موضوع وجود ندارد، پس یک فرصت فوق‌العاده برای کسب رتبه برتر در نتایج جستجو است!

منبع خبر

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ