چت مایکروسافت Bing آپدیت شد

اوایل صبح دوشنبه مایکروسافت نسخه‌ی 96 از چت مایکروسافت Bing را معرفی کرد. به روایت مایکروسافت، بینگ به‌لطف هوش مصنوعی، تجربه‌ی جدیدی از وب را به کاربران ارائه می‌دهد.

میخائیل پاراخین، مدیرعامل بینگ در توییتر نوشت: این به‌روزرسانی جدید بهبودهای کیفی مانند نرخ پاسخ‌دهی بالاتر به چت‌ها و همچنین «توهمات» کمتر را به ارمغان می‌آورد.

چه چیزی در این آپدیت جدید است؟

 میخائیل گفت که دو پیشرفت اصلی در نسخه جدید چت هوش مصنوعی بینگ عبارتند از:

  • کاهش قابل توجه در مواردی که بینگ بدون هیچ دلیل مشخصی از پاسخ دادن خودداری می‌کند.
  • کاهش پاسخ های اشتباه و نامربوط

لحن چت Bing AI

با اینکه هوش مصنوعی Bing موفقیت زیادی کسب کرده است، اما هنوز کاربران با لحن آن مشکل دارند! به گفته بسیاری لحن نوشته‌های این هوش مصنوعی اصلاً زنده نیست! مایک دیویدسون و میخائیل در این زمینه صحبت‌هایی را داشته‌اند:

“دیروز، مایک دیویدسون، معاون طراحی و تحقیقات شرکت مایکروسافت، در توییتر گفت که توانایی انتخاب آهنگ برای چت بینگ برای برخی وجود دارد، اما میخائیل گفت هنوز این امکان وجود ندارد. او گفت که ممکن است در روزهای آینده راه اندازی شود. برای شفاف سازی، از آنجایی که برخی افراد پرسیدند: ما در چند روز گذشته در حال آزمایش نسخه‌های مختلف انتخابگر حالت چت بینگ (سه تاگل) بوده‌ایم. ما در مورد نسخه نهایی تصمیم گرفته‌ایم که انتظار داریم در چند روز آینده عرضه شود.”

چرا ما اهمیت می دهیم؟

 هنوز هم دنبال کردن همه این تغییرات سریع مایکروسافت در گپ جدید Bing AI آن بسیار جذاب است. توجه به آنچه که مایکروسافت برای بهبود کیفیت نتایج انجام می‌دهد، نحوه پاسخگویی به انتقادات و موارد دیگر چیزی است که نه تنها سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است، بلکه ممکن است به ما در مورد چگونگی استفاده از این ویژگی‌ها بیاموزد.

Source

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ