چرا گوگل موتور جستجوی پیش فرض سامسونگ باقی می ماند؟

رد کردن شایعه سامسونگ-بینگ به همین دلیل است که گوگل موتور جستجوی پیش فرض سامسونگ در ایالات متحده باقی خواهد ماند.

مهم‌ترین بخش‌ها

  • با توجه به قرارداد MADA گوگل، سامسونگ نمی‌تواند گوگل را با Bing به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در ایالات متحده جایگزین کند.
  • MADA از OEM های Android می‌خواهد که جستجوی Google را از قبل نصب کرده و از آن به عنوان موتور جستجوی پیش فرض برای دسترسی به فروشگاه Play و سایر برنامه های Google استفاده کنند.
  • در اروپا و هند، تنظیم‌کننده‌ها الزامات جستجوی پیش‌فرض را حذف کرده‌اند، اما در حین راه‌اندازی، صفحه انتخاب موتور جستجو برای کاربران نمایش داده می‌شود.

دیروز گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ در نظر دارد گوگل را با Bing به عنوان ارائه دهنده جستجوی پیش فرض در دستگاه‌های خود جایگزین کند. با این حال، این نگرانی‌ها ممکن است بیجا باشد.

سامسونگ نمی‌تواند گوگل را به‌عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض ترجیحی خود، حداقل در ایالات متحده، به دلیل توافقنامه توزیع اپلیکیشن موبایل (MADA) گوگل حذف کند.

Google’s MADA از همه سازندگان تجهیزات اصلی اندروید (OEMs) می خواهد که جستجوی Google را از قبل نصب کرده و از آن به عنوان پیش فرض استفاده کنند.

سازندگان گوشی‌های هوشمند که از امضای MADA امتناع می‌کنند، مانند هواوی، نمی‌توانند از فروشگاه Google Play و پلتفرم اندروید استفاده کنند.

آندریاس پروشوفسکی، سردبیر Der Standard، در توییتر به توضیح این وضعیت پرداخت.

چرا سامسونگ نمی تواند گوگل را کنار بگذارد؟

Proschofsky تاکید می کند که اکثر کشورها طبق MADA به جستجوی Google به عنوان موتور جستجوی پیش فرض نیاز دارند.

چه چیز دیگری در توافقنامه MADA Google وجود دارد؟

توافق نامه MADA Google شرایط و الزامات سخت گیرانه‌ای را که OEM های اندرویدی باید رعایت کنند، از جمله مفاد کلیدی زیر را بیان می کند:

  • دستگاه‌ها فقط در صورتی می‌توانند توزیع شوند که همه برنامه‌های Google از قبل نصب شده باشند (بخش MADA 2.1).
  • سازنده تلفن باید همه برنامه‌های Google را که در منطقه مربوطه تأیید شده‌اند در هر دستگاه از قبل بارگیری کند (بخش 3.4 (1) MADA).
  • سازنده تلفن باید جستجوی Google و نماد Android Market Client (Google Play) را حداقل در پانل بلافاصله در مجاورت صفحه اصلی پیش فرض قرار دهد. همه سایر برنامه‌های Google نباید بیش از یک سطح زیر بالای تلفن قرار گیرند (بخش MADA 3.4(2)-(3)).
  • سرویس ارائه‌دهنده موقعیت مکانی شبکه Google باید از قبل روی دستگاه بارگیری شود و به عنوان پیش‌فرض تنظیم شود (بخش 3.8 (c) MADA).

جمع بندی

قوانین فعلی برای سازندگان دستگاه های اندرویدی، بعید است که سامسونگ گوگل را به عنوان ارائه دهنده جستجوی پیش فرض خود در ایالات متحده کنار بگذارد.

منبع خبر

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ