گوگل موضوعات مرتبط را در نتایج جستجوی دسکتاپ فیلتر می کند

فیلتر موضوعات مرتبط گوگل در ماه دسامبر در موبایل راه اندازی شد و پس از ماه ها آزمایش اکنون روی دسکتاپ قرار دارد.

فیلتر موضوعات مرتبط برای اولین بار در دسامبر 2022 در جستجوی تلفن همراه راه اندازی شد. اکنون گوگل آن را به طور کامل به جستجوی دسکتاپ آورده است.

 در اینجا یک اسکرین شات از منوی فیلتر جدید، در مقایسه با نسخه قدیمی آمده است.

ورژن قدیمی:

ورژن جدید:

اکانت گوگل در توییتر نوشت: “دسامبر گذشته، ما کاوش موضوعات مرتبط با جستجوی شما را در تلفن همراه آسان‌تر کردیم. اکنون این برای همه کاربران دسکتاپ که به زبان انگلیسی در ایالات متحده جستجو می‌کنند در دسترس است. موضوعات مرتبط در کنار فیلترها در بالای صفحه نتایج جستجو ظاهر می‌شوند.

گوگل چندین ماه است که این مورد را روی دسکتاپ آزمایش کرده است. بنابراین اگر این برای شما آشنا به نظر می رسد، به همین دلیل است.

گوگل همچنین موارد زیر را به پست وبلاگ دسامبر خود اضافه کرد:

“هم موضوعات و هم فیلترها به ترتیبی نشان داده می شوند که سیستم های ما به طور خودکار تعیین می کنند که برای درخواست خاص شما مفیدتر است. اگر فیلتر خاصی را که می خواهید نمی بینید، می توانید با استفاده از گزینه “همه فیلترها” که در دسترس است، موارد بیشتری را بیابید. در انتهای ردیف.”

چرا ما اهمیت می دهیم. گوگل دائما در حال تطبیق و آزمایش رابط های جدید است. چه SGE جدید باشد و چه این تغییرات کوچکتر، از جمله دیدگاه ها، در مورد این تصویر و موارد دیگر. این یک تغییر جدید در رابط برترین موتور جستجوی قرن، گوگل است که ممکن است بر آنچه افراد در نتایج جستجوی دسکتاپ می‌بینند و روی آن کلیک می‌کنند، تأثیر بگذارد.

منبع خبر

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ