ویژگی جدید Nearby Events and Deals برای مشاغل محلی

کادر جستجوی تازه معرفی شده “Nearby Events and Deals” دارای چهار بخش است که تبلیغات و رویدادهای کسب و کارهای اطراف را به نمایش می گذارد.

گوگل در حال آزمایش روش لوکال سرچ جدیدی به نام رویدادها و معاملات نزدیک است.

ویژگی جدید SERP که فقط برای جستجوهای محلی در دستگاه‌های تلفن همراه قابل مشاهده است، پست‌های پروفایل کسب‌وکار Google (GBP) را نشان می‌دهد که معاملات و رویدادهای کسب‌وکارهای اطراف را تبلیغ می‌کنند.

چرا این مهم است؟

 این ویژگی فرصتی را برای مشاغل محلی فراهم می کند تا تبدیل ها را افزایش دهند. برای استفاده حداکثری از آن، باید مرتباً محتوا را در نمایه «Google برای کسب‌وکار من» (GMB) خود پست کرده و بهینه‌سازی کنید تا احتمال قرار گرفتن رویدادها و معاملات برندتان در رتبه‌بندی بالاتر باشد.

حتماً خبر “Google نحوه انتخاب الگوریتم های جستجو را شفاف سازی می‌کند” را مطالعه کنید.

چگونه کار می کند؟

ویژگی Nearby Events and Deals اولین بار توسط سعد علیخان مشاهده شد که پیش نمایشی را در X به اشتراک گذاشت:

این ویژگی چهار بخش را به همراه نام شرکت، عکس تبلیغاتی و رتبه بندی بررسی نمایش می دهد.

اگر یکی از بخش ها را انتخاب کنید، Google شما را به نمای تمام صفحه از پیشنهاد با جزئیات بیشتر می برد. در اینجا، نام کسب و کار، جایی که روی نقشه قرار دارد، تصویری از تبلیغات و مقداری متن را خواهید یافت. با این حال، این ویژگی هنوز در نقشه های گوگل مشاهده نشده است.

رقابتی. قابل ذکر است، به نظر نمی رسد که این چهار بسته گزینه «نمایش بیشتر» داشته باشد، به این معنی که دید از طریق این ویژگی بسیار محدود است.

تعیین سطح. ناظران خاطرنشان کردند که ویژگی جدید Nearby Events and Deals معمولاً در پایین‌تر SERP، در زیر بسته محلی، نتایج ارگانیک، بخش‌های «People also ask» و «People also search for» قرار دارد.

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ