گوگل قراردادی را برای نمایش محتوای بیشتر Reddit اعلام کرد

گوگل به توافقی دست یافت که مجوز دسترسی هم‌زمان به مکالمات Reddit را برای نمایش بیشتر آن در Google و مدل‌های آموزشی صادر کند.

مقاله “چگونه از Google Trends برای پیشرفت سئو سایت استفاده کنیم؟” را از دست ندهید.

گوگل قراردادی با Reddit برای دسترسی به تمام محتوای خود در زمان واقعی اعلام کرد تا Google بتواند محتوای Reddit را حتی بیشتر از آنچه قبلا انجام می‌دهد نشان دهد و به تمام محتوای خود برای مدل‌های آموزشی دسترسی پیدا کند.

توافق بین Google و Reddit صریح است که این امر منجر به افزایش دید برای بحث‌های Reddit در محصولات مختلف Google می‌شود، که ممکن است سطوح جستجوی مختلفی را در طیفی از موضوعات و زمینه‌ها شامل شود.

دسترسی گوگل به طیف وسیع تری از محتوای Reddit در قالبی ساختاریافته، توانایی مدل های زبان را برای درک مکالمات انسانی و سبک های نوشتاری خواهد داشت. هوش مصنوعی به طور فزاینده ای در جستجو استفاده می شود، بنابراین می تواند به نوبه خود بر نحوه درک و رتبه بندی محتوا در جستجوی Google تأثیر بگذارد.

Reddit به پلتفرم Vertex AI گوگل دسترسی پیدا می‌کند تا جستجو را بهبود بخشد و «قابلیت‌های» دیگری با آن ایجاد کند. ارزش این قرارداد 60 میلیون دلار در سال برای Reddit گزارش شده است.

Reddit، جستجوی گوگل و هوش مصنوعی

Reddit تبدیل به مقصدی محبوب برای افراد برای گفتگو در مورد هر موضوعی شده است، و آن را به مقصدی محبوب برای افرادی که به دنبال اطلاعات هستند تبدیل کرده است که جستجوگران کلمه “Reddit” را به جستجوها اضافه می کنند تا محتوای مستقیماً از Reddit را نشان دهند و به طور کلی از نتایج جستجوی Google اجتناب کنند.

مکالمات در Reddit همچنین به دلیل تنوع موضوعات محتوا، به عنوان منبع عمیق داده‌های مکالمه نوشته شده در اشکال مختلف نوشتاری، برای آموزش مدل‌های زبانی بزرگ مفید است.

محتوای ساختار یافته Reddit

گفته می شود محتوایی که در وب است داده های بدون ساختار است. ماشین‌ها باید داده‌های بدون ساختار را پردازش کنند تا بیت‌های نامربوط مانند ناوبری را حذف کرده و محتوای اصلی را استخراج کنند. همچنین باید محتوای دارای رأی مثبت و منفی را معنا کند.

با این حال، داده‌های ساختاریافته داده‌هایی هستند که قبلاً در بخش‌های اجزای آن دسته‌بندی شده‌اند تا هیچ ابهامی در مورد داده‌ها وجود نداشته باشد.

Google اکنون به تمام آن داده‌ها در زمان واقعی و در قالبی ساختاریافته دسترسی دارد که درک اطلاعات و استفاده کارآمدتر از آن را برای Google آسان‌تر می‌کند، با آنچه Google به عنوان سیگنال‌های پیشرفته توصیف می‌کند که به Google کمک می‌کند. تا به روش های مفیدتری نمایش داده شود.

در اعلامیه گوگل و ردیت آمده است که یکی از اهداف گوگل نمایش محتوای بیشتر از Reddit است.

گوگل نحوه استفاده از محتوا را توضیح داد

«در طول سال‌ها، شاهد بوده‌ایم که مردم به طور فزاینده‌ای از Google برای جستجوی محتوای مفید در Reddit برای یافتن توصیه‌های محصول، توصیه‌های سفر و موارد دیگر استفاده می‌کنند. ما می‌دانیم که مردم این اطلاعات را مفید می‌دانند، بنابراین در حال توسعه راه‌هایی برای آسان‌تر کردن دسترسی به محصولات Google هستیم. این مشارکت نمایش بیشتر اطلاعات ردیت را برای ارسال محتوا تسهیل می‌کند که محصولات ما را برای کاربرانمان مفیدتر می‌کند و مشارکت در انجمن‌ها و مکالمات Reddit را آسان‌تر می‌کند.»

یکی دیگر از اجزای معامله که توسط گوگل و ردیت ذکر شده این است که این مشارکت به مردم کمک می کند در مکالمات Reddit شرکت کنند.

Reddit ارسال کرد:

کار ما با Google باعث می‌شود افراد بتوانند محتوا و انجمن‌هایی را در Reddit که بیشترین ارتباط را با آن‌ها دارند، پیدا کنند، کشف کنند و درگیر آن‌ها شوند.

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ