آپدیت هسته مرکزی گوگل, می ۲۰۲۲

پی‌نوشت: هسته گوگل همان Google Core است.

بعد از گذشت شش ماه، آپدیت جدید هسته گوگل منتشر شد. این آپدیت که با نام آپدیت هسته ای می 2022 معرفی شده است، در روز 25 می توسط Danny Sullivan اعلام شد. آخرین آپدیت هسته گوگل در ماه نوامبر 2021 اتفاق افتاده بود.

متن اعلامیه آپدیت جدید هسته گوگل

گوگل در متن اعلامیه آپدیت جدید گفت: امروز، ما از آپدیت هسته ای می 2022 رونمایی می‌کنیم. اتمام این آپدیت حدود یک یا دو هفته زمان می‌برد. آپدیت هسته تغییراتی هستند که از طرف ما (گوگل) برای بهتر کردن روند جستجو اعمال می‌شود. این آپدیت‌ها مختص یک یا چند سایت خاص نیست، بلکه برای همه است. این آپدیت‌ها ممکن است تغییرات چشمگیری در رتبه و وضعیت یک سایت داشته باشند. برای آشنایی با آپدیت‌های هسته‌ی گوگل می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

چرا باید به این موضوع اهمیت بدهیم؟

جالب است بدانید که گوگل چندین بار در سال اقدام به بروزسانی هایی برای بهبود نتایج جستجو می‌کند. هدف از آپدیت هسته مرکزی گوگل (Core Update)، علاوه بر بهبود نتایج جستجو، به نمایش درآوردن محتواهای درست و با کیفیت برای کاربران است. هر زمانی که گوگل آپدیتی در الگوریتم‌های خودش به وجود می‌آورد، ممکن است روند سایت شما بهتر یا بدتر شود. با دانستن نکات‌ آپدیت جدید، ما می‌فهمیم که تغییراتی که در سایت ما به وجود آمده‌ است از طرف ما بوده یا از طرف الگوریتم‌های گوگل. امروز ما متوجه شدیم که گوگل می‌خواهد یک آپدیت جدید که احتمالاً در مورد رنکینگ سایت‌ها باشد به وجود بیاورد، پس روی رتبه‌ها و رنکینگ سایت خود تمرکز بیشتری می‌کنیم.

منبع خبر

admin

admin

0 Comments

Trackbacks/Pingbacks

  1. ربات های گوگل فقط 15 مگابایت اول هر صفحه را بررسی و ایندکس می کنند! - وبلاگ توسکاوب - […] بخش help document خود را آپدیت کرده است و در این آپدیت، اعلام کرده است که crawlers یا همان…

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ