ابزار جدید Google Ads برای به حداکثر رساندن عملکرد تبلیغات

گوگل در حال راه اندازی ابزاری است که به افرادی که از کمپین های shopping و Local تبلیغات گوگل استفاده می‌کنند، این اجازه را بدهد که بازدهی تبلیغات خود را به حداکثر برسانند.

اوایل 2022، گوگل اعلام کرد که قرار است Smart shopping و Local campaigns را بایگانی کند چون Performance Max همان قابلیت‌ها را ارائه می‌کند حتی با کیفیت بهتر.

با استفاده از کمپین‌های محلی یا local campaigns هم فروش آنلاین و هم فروش حضوری محصولات شما افزایش پیدا می کرد و می‌توانستید به راحتی مخاطبان را به فروشگاه یا مکان‌های فیزیکی خود هدایت کنید و کاربران می‌توانستند به راحتی از موقعیت مکانی دقیق شما، آدرس و ساعات کاری شما مطلع شوند.

با استفاده از کمپین فروش تبلیغات گوگل، محصولات شما همراه با تصویر و اطلاعاتی همچون موجودی، قیمت و … در صفحه نتایج گوگل به کاربران نمایش داده می شود. هرچند این نوع تبلیغات برای کاربران داخل ایران قابل استفاده نبود.

اواخر ماه سپتامبر 2022 (اواسط مهر 1401)، گوگل به صورت اتوماتیک تمام کمپین‌های shopping و Local را با قابلیت Performance Max ارتقاء خواهد داد. البته کسانی که قصد استفاده از تبلیغات گوگل را دارند، می‌توانند از این قابلیت پیشاپیش استفاده کنند.

نحوه استفاده از Self Upgrade گوگل ادز

با ورود به حساب گوگل ادز خود، در ستون سمت چپ با کلیک بر روی گزینه Recommendations یا صفحه Campaigns می‌توانید قابلیت تبلیغات جدید گوگل را مشاهده کنید. تاریخچه عملکرد کمپین‌های محلی شما به بخش کمپین‌های Performance Max منتقل می‌شود. تنظیمات کلی کمپین شما نیز به همین صورت به بخش جدید منتقل خواهد شد.

آیا می توان از این قابلیت استفاده نکرد؟

اگر شما تصمیم بگیرید که از ابزار Self-upgrade استفاده نکنید، گوگل به صورت خودکار Smart shopping و Local shopping شما را در اواخر سپتامبر ارتقاء می‌دهد. گوگل در سال 2023 یک ارتقاء خودکار برای کسب‌وکارهایی که در ماه سپتامبر آپدیت نشده‌اند، اعمال خواهد کرد. این کار به این دلیل است که ریسک مشکلات احتمالی به حداقل برسد.

البته زمانی که این ویژگی جدید اعمال شود(اواخر سپتامبر 2022) گوگل به صورت اتوماتیک با یک نوتیفیکیشن شما را از آپدیت شدن کمپین‌ها مطلع می‌سازد.

منبع خبر

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ