کاهش اهمیت بک لینک ها برای گوگل، شایعه یا واقعیت؟

جان مولر، سخنگوی گوگل در تازه‌ترین صحبت‌های خود نکته جالبی را بیان کرده است. او گفت “در آینده یک الگوریتم دسته بندی سایت‌ها در صفحه نتایج جستجو می‌بیند که در آن لینک‌ها از اهمیتی که امروز دارند، برخوردار نخواهند بود.” او در ادامه گفت که نحوه اندازه گیری و ارزشیابی اهمیت بک لینک‌ ها در آینده از امروز متفاوت‌تر خواهد بود.

متن کامل صحبت جان مولر

خب، تصور من اینه که بعد از گذشت زمان، اهمیت بک لینک‌ ها کم و زیاد میشه. یعنی ممکنه در بعضی شرایط، ارزش این لینک‌ها کمتر بشه تا ما بتونیم بهتر بفهمیم که متن رو چطوری و کجای فضای اینترنت قرار بدیم. البته این رو هم اضافه کنم که لینک‌ها همیشه برای ما باارزش باقی می‌مونن چون ما باید بتونیم یه جوری صفحات رو تو اینترنت پیدا کنیم. اما نظر من اینه که در آینده لینک‌ها به مهمی امروز نیستن. این چیزیه که به نظر کمی در حال تغییره (منظور جان مولر ارزش لینک‌ها است.)

کم اهمیت شدن لینک ها

جان مولر در صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که ارزش لینک‌ها در آینده کمتر از امروز می‌شوند، اما نکته جالب اینجاست که او در پایان صحبت‌های خودش گفت که “این چیزیه که به نظر من کمی در حال تغییره!”، و این یعنی حتی همین امروز هم لینک‌ها برای کسب جایگاه برتر در نتایج جستجو به مهمی گذشته نیستند!

لینک مصاحبه در یوتیوب (در مورد لینک‌ها از دقیقه 13 صحبت می‌شود.)

منبع خبر

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ