توییتر و شفافیت بیشتر با نمایش تعداد ویو هر توییت

ایلان ماسک، یکی از ثروتمندترین انسان‌های جهان که به تازگی مدیریت خود را در توییتر آغاز کرده، چند روز پیش طی توییتی یک خبر مهم و البته ترسناک را منتشر کرد.

متن توییت: توییتر تعداد ویوهای هر توییت را منتشر می‌کند، بنابراین می‌توانید ببینید که یک توییت چند بار دیده شده است! این قابلیت قبلاً برای ویدئوها فعال شده بود. این کار نشان می‌دهد که توییتر چقدر زنده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد، همانطور که بیش از ۹۰ درصد از کاربران توییتر می‌خوانند، اما توییت نمی‌کنند، پاسخ نمی‌دهند یا لایک نمی‌کنند، زیرا این اقدامات عمومی هستند.

هدف ایلان ماسک این است که نشان دهد تعداد کاربران واقعی توییتر بسیار بیشتر از آن است که به نظر می‌رسد. او با استناد به این موضوع که 90 درصد کاربران توییتر به جز چک کردن توییت‌ها هیچ کاری انجام نمی‌دهند (لایک، ریتوئیت و …). با این آپدیت، می‌توان تعداد واقعی فالوور هر فرد را فهمید. اما در ابتدای این خبر گفتیم که این اتفاق شاید ترسناک باشد، اما از چه نظر؟ ببینید، فرض کنید که یک سلبریتی 2 میلیون فالوور دارد، اما تعداد ویو هر توییتش حتی به 100 هزار نیز نمی‌رسد. پس معلوم می‌شود که او برای اینکه معتبر به نظر برسد، فالوور فیک خریده است که بسیار بد است.

اگر شما کاربر فعال توییتر باشید، حتما متوجه این تغییر شده‌اید. نظر شما چیست؟ آیا این کار به نفع کاربران توییتر است یا به ضرر آن‌ها؟

منبع خبر

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ