چقدر طول می کشد تا جریمه های گوگل از یک سایت برداشته شوند؟ پاسخ رسمی گوگل!

یکی از مهم‌ترین پنالتی‌ها یا جریمه‌هایی که گوگل روی سایت‌ها اعمال می‌کند، در بخش محتوای سایت رخ می‌دهد. در این بخش خبری پاسخ رسمی گوگل به پرسش مهم “چقدر طول می‌کشد تا جریمه های گوگل از یک سایت برداشته شوند؟” را با هم بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

در یکی از “ساعات اداری” گوگل (نام سری ویدئوها) که در چنل یوتیوب گوگل منتشر می‌شود، بالاخره یکی از مهم‌ترین سوالات کاربران پاسخ داده شده است.

متن سوال: “اگر یک سایت به خاطر محتوای ضعیف (thin content) از طریق الگوریتم جریمه شود، چه مقدار از محتوای سایت باید آپدیت شوند تا جریمه گوگل از روی آن سایت برداشته شود؟”

البته که این سوال می‌توانست کمی جزئی‌تر باشد و شاید اگر سوالات زیر را نیز در خود جای می‌داد، می‌توانستیم نحوه کامل رفتار گوگل را بشناسیم. این سوال پرسیده شده، باید سوالات زیر را نیز شامل می‌شد:

  • آیا گوگل به صاحب وب سایت پیغام می‌دهد که از طریق الگوریتم جریمه شده است؟
  • آیا فرد پرسش‌گر می‌داند که جریمه شده است یا فقط حدس می‌زند که جریمه شده است؟

به هر حال، بهتر است نگاهی به جواب گوگل بیندازیم.

جواب جان مولر: “خب، این به صورت کلی خیلی خوب است که سایت خود را از محتوای ضعیف و اسپمی پاک کنید که در گذشته در سایت شما منتشر شده‌اند. برای جریمه‌های الگوریتمی ممکن است ماها طول بکشد تا سایت شما را دوباره ارزیابی کنیم و متوجه شویم که دیگر محتوای ضعیف و اسپمی در سایت شما وجود ندارد!”

این بخش مهم‌ترین پارت صحبت‌های مولر در سری ویدئوهای “ساعات اداری گوگل” بود. با توجه به این صحبت‌ها، بهتر است از انتشار محتوای ضعیف و کپی (اسپمی) در سایت خود دوری کنید، چون وقتی سایت شما شامل جریمه های گوگل و الگوریتم‌های آن شود، ممکن است ماه‌ها تا به دست آوردن اعتماد دوباره گوگل صبر کنید.

منبع خبر

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ