گوگل تاثیر نتایج How To و پرسش های متداول را در جستجو کاهش می‌دهد

اگر شما هم تحت تأثیر آپدیت کم شدن تاثیر پرسش های متداول و How To قرار بگیرید، ممکن است نرخ کلیک از طریق جستجوی Google کاهش یابد.

Google منابع کمتری را  از مقالات How to یا سوالات متدوال مقالات در نتایج جستجوی خود نشان می‌دهد.

گوگل اعلام کرد که این به روز رسانی در هفته آینده در سطح جهانی عرضه خواهد شد.

سوالات متداول تغییرات گوگل گفت که پرسش های متداول، داده‌های ساختار یافته صفحه پرسش های متداول، نتایج غنی فقط برای «وب‌سایت‌های معتبر دولتی و بهداشتی» نشان داده می‌شوند.

گوگل اضافه کرد که برای همه سایت‌های دیگر، این اسنپیت دیگر به طور منظم نشان داده نمی‌شود.

سایت‌هایی که گوگل تصمیم می‌گیرد آن‌ها را نشان دهد یا نه، خودکار و الگوریتمی هستند.

داده‌های ساختار یافته را حذف نکنید. گوگل گفت هیچ دلیلی برای حذف داده‌های ساختار یافته از سایت شما وجود ندارد. گوگل گفت: «داده‌های ساختاریافته که استفاده نمی‌شوند برای جستجو مشکلی ایجاد نمی‌کنند، اما در جستجوی Google نیز هیچ اثر قابل مشاهده‌ای ندارند».

نحوه تغییر. گوگل گفت How-To، از داده های ساختار یافته HowTo، نتایج غنی فقط برای کاربران دسکتاپ نشان داده می‌شود و نه برای کاربران دستگاه‌های تلفن همراه.

گوگل اضافه کرد که “با نمایه سازی موبایل، گوگل نسخه موبایلی یک وب سایت را به عنوان مبنای نمایه سازی ایندکس می کند: برای نمایش نتایج غنی “How-To” روی دسکتاپ، نسخه موبایل وب سایت شما باید دارای نشانه گذاری مناسب باشد.”

چرا ما اهمیت می دهیم؟

اگر سایت شما تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته باشد، ممکن است شاهد کاهش کلیک از جستجوی Google به سایت خود باشید. گزارش‌های عملکرد کنسول جستجوی Google شما کاهش کلیک‌ها را نشان می‌دهد و ترافیک تحلیلی شما کاهش ترافیک از جستجوی Google را نشان می‌دهد.

گوگل نوشت: «برای هر دوی این موارد، ممکن است متوجه این تغییر در گزارش کنسول جستجو برای وب سایت خود شوید. به‌ویژه، این در معیارهای نشان‌داده‌شده برای ظاهر سؤالات متداول و نحوه جستجو در گزارش عملکرد، و در تعداد نمایش‌های گزارش‌شده در گزارش‌های بهبود مناسب قابل مشاهده است. این تغییر بر تعداد موارد گزارش شده در گزارش های بهبود تأثیری نمی گذارد. ظاهر جستجو و گزارش‌ها فعلاً در کنسول جستجو باقی خواهند ماند.»

منبع خبر

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ