5 دلیل برای اینکه نباید از ChatGPT برای محتوای وب سایت حقوقی استفاده کنید

ChatGPT قطعا یک ابزار مفید و کم مصرف برای تولید محتوا با هوش مصنوعی است. اما آیا باید از ChatGPT برای نوشتن محتوا برای وب سایت شرکت حقوقی خود استفاده کنید؟ در اینجا چند خطر وجود دارد که باید در نظر بگیرید. شکی نیست که ChatGPT به عنوان یک ابزار قدرتمند و پیشگام برای بازاریابان و صاحبان مشاغل در سراسر جهان ظاهر شده است. در واقع ChatGPT به عنوان یکی از ابزارهای پیشرو هوش مصنوعی امروزی با قابلیت هایی از جمله تولید کد برنامه نویسی پیچیده، ایجاد قالب های بازاریابی و نوشتن محتوا معرفی شده است.

ChatGPT با تمام قابلیت‌هایش به ابزاری محبوب برای صاحبان مشاغل تبدیل شده است، به‌ویژه وقتی صحبت از نوشتن محتوا می‌شود. ChatGPT می‌تواند خطوط کلی پست وبلاگ را ایجاد کند، کپی از رسانه‌های اجتماعی بنویسد، ایمیل‌های پیش‌نویس، و خیلی چیزهای دیگر را بنویسد، و در هزینه و زمان کسب‌وکار در تولید محتوا صرفه‌جویی کند.

اما وقتی صحبت از صنایع پیچیده تر و تنظیم شده – مانند صنعت حقوقی – می شود، سؤالاتی مطرح می شود. آیا ChatGPT قادر به ارائه محتوای قانونی دقیق و قابل اعتماد است؟ آیا می توان به ChatGPT برای نوشتن محتوای وب سایت خوب برای شرکت های حقوقی «اعتماد» کرد؟

در این راهنما، برخی از خطرات استفاده از ChatGPT برای نوشتن محتوای وب‌سایت شرکت حقوقی را پوشش می‌دهیم – و در عوض از چه چیزی استفاده کنیم.

ChatGPT و بازاریابی شرکت حقوقی: دستور العملی برای فاجعه؟

جستجوی گوگل برای هر چیزی که مربوط به «ChatGPT» و «وکلا» است، انجام دهید و احتمالاً نتایج نگران‌کننده‌ای خواهید دید. جای تعجب نیست که با توجه به مقررات سختگیرانه صنعت و دستورالعمل های بازاریابی، بسیاری از مردم در مورد کاربرد ChatGPT در حرفه حقوقی نگرانی دارند.

سوالاتی مانند “آیا ChatGPT جایگزین وکلا خواهد شد؟” و “آیا استفاده از ChatGPT برای کارهای قانونی قانونی است؟” عبارات رایج هستند. واقعیت این است که ChatGPT می‌تواند ابزار ارزشمندی برای ساده‌سازی عملیات تجاری، ایجاد الگوها، تهیه پیش‌نویس‌ها و در غیر این صورت پشتیبانی از کارهای اداری بیشتری باشد که متخصصان حقوقی هر روز انجام می‌دهند.

با این حال، این یک جایگزین مناسب برای محتوای حقوقی عالی نیست – که اغلب نیاز به بررسی حرفه ای و قانونی آموزش دیده برای تأیید اعتبار و صحت موضوع خود دارد. بنابراین، در حالی که ترکیب ChatGPT و بازاریابی شرکت حقوقی لزوماً دستور العملی برای فاجعه نیست، باید به نحوه استفاده از ChatGPT در هنگام نوشتن محتوا، تولید “اطلاعات”، تولید کپی بازاریابی و مواردی از این دست توجه دقیق داشت.

در اینجا دلایلی وجود دارد که نباید از ChatGPT (یا سایر ابزارهای هوش مصنوعی) برای نوشتن محتوای وب سایت شرکت حقوقی خود استفاده کنید.

1. ChatGPT (اغلب) اشتباه است

1. ChatGPT (اغلب) اشتباه است

ChatGPT اغلب اطلاعات نادرست را با اطمینان تولید می کند. شما ممکن است یک سوال از ChatGPT بپرسید، و پاسخی ایجاد می کند، اما هیچ راهی برای تأیید صحت پاسخ آن وجود ندارد.

وقتی صحبت از محتوای قانونی به میان می آید، این می تواند بسیار خطرناک باشد. افرادی که به دنبال محتوای حقوقی هستند باید بتوانند به صحت این اطلاعات برای تصمیم گیری در مورد پرونده حقوقی خود، جستجوی خدمات حقوقی، تشکیل پرونده و غیره اعتماد کنند.

الگوریتم ChatGPT به سادگی بر اساس الگوهای موجود در داده های آموزشی موجود است که ممکن است قدیمی باشند یا در ابتدا بر اساس اطلاعات دقیق نباشند. هرکسی که برای ایجاد محتوا به ChatGPT تکیه می‌کند باید همه خروجی‌ها را بررسی کرده و ادعاها را خودش تأیید کند.

نمونه‌های زیادی از هوش مصنوعی وجود دارد که اطلاعات نادرست تولید می‌کند، مانند اشتباه تلسکوپ بارد، خطاهای کشف‌شده در مجله مردان، و اشتباه ChatGPT در اشکال‌زدایی کد. بنابراین، مهم است که ChatGPT را به عنوان منبع نهایی حقیقت در نظر نگیرید، بلکه قبل از استفاده از این محتوا در وب سایت خود، همه خروجی ها را از نزدیک بررسی کنید.

2. ChatGPT فاقد عمق، بینش و خلاقیت است

بدون دقت، ChatGPT به سادگی فاقد عمق، بینش و خلاقیت در خروجی های محتوای خود است. حتی اگر یک اعلان فوق العاده دقیق وارد کنید – که صدای برند خود، مخاطبان هدف و غیره را مشخص می کند – باز هم می تواند علامت را از دست بدهد. فقط به اندازه محتوای نوشته شده توسط انسان جذاب نیست.

بخشی از این به این دلیل است که ChatGPT نمی تواند ایده ها و داستان های اصلی تولید کند. این تنها به اندازه داده هایی است که از قبل به آنها دسترسی دارد، که بر اساس محتوای موجود است. وقتی صحبت از ارائه محتوای منحصر به فرد و جذاب می شود، بسیار محدود است.

علاوه بر این، حتی زمانی که ChatGPT محتوای چشمگیر تولید می کند، همیشه سازگار نیست. اعلان دقیق ممکن است روز بعد خروجی کاملاً متفاوتی تولید کند. این امر ارائه نسخه‌های وب‌سایتی کاملاً سازگار و با نام تجاری را دشوار می‌کند. در نهایت، ChatGPT فاقد تجربه انسانی برای برجسته کردن داستان های شخصی یا انتقال احساسات است. این عناصر برای شرکت های حقوقی که می خواهند با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند بسیار مهم هستند.

مشتریان بالقوه می‌خواهند با آن تماس انسانی ارتباط برقرار کنند و احساس کنند که شرکت حقوقی شما نیازها و نکات دردناک آنها را درک می‌کند.

ChatGPT در تولید محتوای عمومی و تا حدودی رباتیک عالی است. در تهیه نسخه اصلی که لحن صدای شرکت حقوقی شما را در بر می گیرد یا با مشتریان احتمالی در سطح احساسی ارتباط برقرار می کند، عالی نیست. این می تواند تأثیر قابل توجهی بر اثربخشی کپی وب سایت شما داشته باشد.

3. مالکیت بر محتوای هوش مصنوعی مشکوک است

3. مالکیت بر محتوای هوش مصنوعی ... مشکوک است

همانطور که گفته شد، ChatGPT تنها به اندازه داده های آموزشی است که از قبل به آنها دسترسی دارد. این بدان معناست که این محتوا می‌تواند قبلاً در جای دیگری در وب وجود داشته باشد – اگر نه به عنوان منبع اصلی، پس به عنوان انتشار محتوای قبلاً تولید شده توسط ChatGPT.

به عنوان مثال، فرض کنید از ChatGPT خواسته اید که «یک مقاله وبلاگی درباره 5 مرحله ثبت درخواست طلاق بنویسید». یک شرکت حقوقی دیگر، در هر کجای دنیا، می‌تواند درخواست مشابهی را وارد کند و خروجی مشابهی بگیرد. و اگر هر دو شرکت حقوقی این محتوا را منتشر کنند، چه کسی باید بگوید که “مالک” آن است؟

همه اینها این سوال را ایجاد می کند که آیا تمام محتوای هوش مصنوعی استفاده منصفانه است؟ یا دزدی است؟ به عنوان یک متخصص حقوقی، باید در مورد قوانین کپی رایت و محتوای تکراری مراقب باشید. به سادگی ارزش آن را ندارد که محتوای ChatGPT را در وب سایت خود منتشر کنید و در معرض خطر نقض حق چاپ قرار بگیرید.

مالکیت بر محتوای هوش مصنوعی هنوز قلمرو جدیدی است. و در حالی که چند مقاله در مورد این موضوع منتشر شده است، هنوز موضوع بحث است. برای متخصصان حقوقی، ممکن است این منطقه امن برای بازی نباشد.

4. محتوای ChatGPT ممکن است منعکس کننده تعصبات باشد

ChatGPT ممکن است ناخواسته سوگیری ها را در محتوای خود منعکس کند، زیرا ممکن است سوگیری های ذاتی در داده های آموزشی آن وجود داشته باشد. تا به امروز، ما به طور کامل منبع(های) داده های ChatGPT را نمی دانیم، تا چه حد از نظر سوگیری ها بررسی شده است، یا تا چه حد واقعی بررسی شده است. نتیجه این است که برخی از محتوای ChatGPT ممکن است منعکس کننده دیدگاه ها یا سوگیری های خاصی باشد. مثلا:

اگر داده‌های آموزشی حاوی عدم تعادل جنسیتی باشد، مدل ممکن است پاسخ‌های مغرضانه ایجاد کند. ممکن است هنگام بحث در مورد موضوعات مرتبط با جنسیت، کلیشه هایی را نشان دهد.

ChatGPT ممکن است ناخواسته کلیشه‌های نژادی یا قومیتی را تقویت کند یا زبان تبعیض آمیز را هنگام بحث درباره گروه‌ها یا موضوعات خاص نشان دهد.

ممکن است محتوایی تولید کند که مفروضاتی ایجاد کند یا اطلاعات نادرستی ارائه دهد زیرا مربوط به گروه های اجتماعی-اقتصادی است.

ChatGPT ممکن است به نفع دیدگاه‌های فرهنگی خاص باشد یا عدم درک زمینه‌های فرهنگی متنوع را نشان دهد که منجر به محتوای مغرضانه یا غیر حساس می‌شود.

به طور کلی، ورودی داده های جانبدارانه می تواند منجر به محتوای مغرضانه شود. ChatGPT برای به چالش کشیدن این سوگیری ها برای ارائه یک دیدگاه واقعا متعادل در این مورد مجهز نیست.

این می تواند به انواع مشکلات منجر شود، به ویژه اینکه مشتریان بالقوه را به دلیل محتوای مغرضانه و تبعیض آمیز بازدارند.

5. ChatGPT نمی تواند در وب بخزد و اطلاعات را تأیید کند

در حالی که ChatGPT بر اساس یک پایگاه داده گسترده است، اطلاعاتی در مورد هر صنعت یا موضوع ممکن ندارد. همچنین نمی تواند وب را برای منبع اطلاعات جدید بخزد، بنابراین ممکن است با قوانین، مطالعات، تحقیقات و فرآیندهای قانونی اخیر به روز نباشد.

علاوه بر این، ممکن است دانش لازم برای انتقال دقیق اطلاعات به مخاطبان هدف شما را نداشته باشد. بنابراین، برای مثال، اگر از ChatGPT در مورد یک موضوع حقوقی پیچیده بپرسید، ممکن است اصلاً پاسخی نداشته باشد یا اطلاعات نادرستی ایجاد کند. هنگام نوشتن محتوا در موضوعات تخصصی، بهتر است به دانش حرفه ای خود یا تجربه سایر متخصصان حقوقی آموزش دیده تکیه کنید.

همچنین می‌توانید به اطلاعات دقیقی مانند پرونده‌ها و تحقیقات از طریق وب دسترسی داشته باشید. این بهترین راه برای اطمینان از دقیق و به روز بودن محتوای شما است.

در صورتی که واضح نبود، در مورد صحت و اعتبار محتوای ChatGPT مسائل بسیار واقعی وجود دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، متخصصان حقوقی باید مراقب استفاده از این محتوا همانطور که هست باشند. همیشه خروجی‌های ChatGPT را با مقداری نمک دریافت کنید و سعی کنید محتوای آن را بررسی کنید.

از محتوای ChatGPT رد شوید. این کار را به جای آن انجام دهید.

در حالی که موارد استفاده شگفت‌انگیز زیادی برای چت GPT وجود دارد (که ژورنال موتور جستجو به طور گسترده در اینجا، اینجا و اینجا پوشش داده است)، وقتی صحبت از کاربرد ChatGPT در صنعت حقوقی می‌شود، باید توجه دقیق‌تری صورت گیرد.

انتشار محتوای قانونی نادرست یا به خطر افتاده که ممکن است به کسب و کار شما صدمه بزند یا شما را در آب داغ قانونی قرار دهد ارزشی ندارد. به جای استفاده از ChatGPT برای نوشتن محتوا برای وب سایت شرکت حقوقی خود، استخدام یک نویسنده ماهر محتوا و ترکیب ابزارهای هوش مصنوعی در مراحل برنامه ریزی و قالب بندی فرآیند محتوا را در نظر بگیرید.

یک کپی‌رایتر می‌تواند صدای برند و پیام‌های شما را بسیار بهتر از هر ابزار هوش مصنوعی درک کند. سپس، آنها می توانند از ابزارهایی مانند ChatGPT برای ایده پردازی موضوع، پیش نویس طرح کلی و ساختار محتوا استفاده کنند.

با این حال، بخش عمده ای از محتوا توسط یک نویسنده انسانی نوشته می شود و سپس توسط یک متخصص حقوقی در تیم شما بررسی می شود. این شگفت انگیز است که امروز چه کاری می توانیم با فناوری هوش مصنوعی انجام دهیم. شرکت های حقوقی می توانند از ابزارهای هوش مصنوعی به نفع خود استفاده کنند، اما همیشه باید استانداردها و مقررات صنعت خود را رعایت کنند. این بهترین راه برای محافظت از کسب و کار و ارائه دقیق ترین اطلاعات به کاربران است.

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ