گوگل سری ویدیوهای یوتیوبی “SEO Made Easy” را راه اندازی کرد

گوگل سری YouTube «SEO Made Easy» را راه‌اندازی می‌کند و نکات عملی را برای بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای عملکرد بهتر موتور جستجو ارائه می‌کند.

مهم‌ترین بخش اخبار

  • گوگل مجموعه جدیدی از یوتیوب را با نام “SEO Made Easy” منتشر کرده است.
  • قسمت اول بر استفاده از داده های ساختاریافته برای سفارشی کردن نام سایت ها در نتایج جستجوی گوگل تمرکز دارد.
  • این مجموعه هم برای مبتدیان و هم صاحبان وب سایت با تجربه طراحی شده است.

گوگل اولین ویدئو از سری جدید یوتیوب را با نام “SEO Made Easy” منتشر کرده است تا به مردم آموزش دهد چگونه عملکرد وب سایت خود را در نتایج جستجو بهبود بخشند.

در قسمت افتتاحیه، مارتین اسپلیت از تیم روابط جستجوی گوگل توضیح می‌دهد که چگونه سایت‌ها می‌توانند نحوه نمایش نام برند خود را در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) سفارشی کنند.

Splitt در مقدمه قبلی به مروری بر محتوا می پردازد و بیان می کند که این محتوا برای مبتدیان و صاحبان وب سایت با تجربه ارائه می شود.

اسپلیت می گوید:

ما نکاتی را برای مبتدیان و صاحبان وب سایت با تجربه داریم. ما نکاتی مانند استفاده از کنسول جستجوی گوگل برای یافتن میوه های کم آویزان یا استفاده از بارگذاری تنبل برای تجربه بهتر صفحه را پوشش خواهیم داد.

با توجه به اینکه سئو یک هدف دائما در حال حرکت است، هدف این مجموعه ارائه آموزش های ویدئویی ساده و کاربردی برای کمک به موفقیت وب سایت ها در گوگل است.

قسمت اول «SEO Made Easy» به اهمیت داده های ساختاریافته برای بهینه سازی وب سایت می پردازد.

قسمت اول: تغییر نام سایت ها

Splitt این مجموعه را با توضیح یک اصول SEO، با استفاده از داده های ساختاریافته برای سفارشی کردن نام سایت، آغاز می کند.

اگر جستجوی Google برای تعیین نام ترجیحی وب سایت شما به طور خودکار تلاش می کند، می توان از داده های ساختار یافته برای تأثیرگذاری بر نحوه نمایش آن استفاده کرد.

Splitt نکات عملی را برای کسانی که ممکن است نتوانند داده های ساخت یافته را در وب سایت خود ادغام کنند، ارائه می دهد. ابتدا، او پیشنهاد می کند که مطمئن شوید نام سایت به طور مداوم در عنوان همه صفحات ظاهر می شود.

او خاطرنشان می‌کند که برخی از سیستم‌های مدیریت محتوا به کاربران امکان می‌دهند یک نام برای کل سایت تعیین کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به افزودن دستی نام سایت به عنوان صفحه داشته باشند. با این حال، او هشدار می دهد که این رویکرد فقط برای زیر دامنه ها یا دامنه های سطح بالا کار می کند و نه در سطح هر دایرکتوری.

پس از انجام این تغییرات، باید به Google زمان بدهید تا به‌روزرسانی‌ها را پردازش کند. می توانید با استفاده از کنسول جستجو سرعت فرآیند را افزایش دهید و درخواست کنید صفحه اصلی دوباره فهرست شود.

قسمت های بیشتر در راه

مجموعه «SEO Made Easy» نشان‌دهنده آخرین سرمایه‌گذاری Google در محتوای آموزشی YouTube برای وب‌مسترها و بازاریابان دیجیتال است.

این قسمت به عنوان اولین قسمت از بسیاری از موارد، زمینه را برای کاوش عمیق در استراتژی های سئو فراهم می کند که می تواند به درخشش وب سایت شما در جستجوی گوگل کمک کند.

ویدیو یوتیوب گوگل در مورد سری ویدیوهای یوتیوب SEO Made Easy

منبع خبر

admin

admin

0 Comments

Submit a Comment

دسته بندی‌ها

آخرین خبرها

آخرین مطالب وبلاگ

 مطالب پیشنهادی و داغ